ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ GRUB

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Tue May 11 21:00:04 EEST 2004

eya wrote:
> Πολύ περιληπτικά ,έχω στο σκληρό ένα Partition Windows ΧΡ Ρro & 1 Suse
> Linux 9.0.Το πρώτο τμήμα είναι των Παραθύρων.Λόγω της γνωστής
> αξιοπιστίας τους αναγκάστηκα εκ νέου σε φορμάτ με αποτέλεσμα να χάσω το
> GRUB. Πώς μπορώ να ξαναγράψω τον MBR ώστε το booting να γίνεται όπως τον
> παλιό καλό καιρό?
> Ευχαριστώ

Για το SuSE θα μπουτάρεις (όχι Μπουτάρης...) με το cd/dvd/whatever, θα
ξεκινήσεις κανονικά το installation και μολις φορτώσει το γραφικό θα σε
ρωτήσει αν θες να κάνεις καινούρια εγκατάσταση ή να "Boot from
harddisk". Επιλέγεις το δεύτερο και θα ξεκινήσει κανονικά το ήδη
εγκατεστημένο σύστημά σου. Πηγαίνεις στο yast2 και κατά τα γνωστά
(ξανα)εγκαθιστάς το grub εκεί που θες. Αυτά με κάποια επιφύλαξη καθώς
έχω καιρό που το δοκίμασα.
Βασικά για να αποφύγω τέτοιου είδους προβλήματα έχω το grub σε δισκέτα
οπότε ό,τι και να κάνω με τα Winblows δεν επηρεάζει το Linux...

Tom.

--
Klein bottle for sale... inquire within.