ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ GRUB

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue May 11 17:21:54 EEST 2004

On Tue, 11 May 2004, eya wrote:

> Πολύ περιληπτικά ,έχω στο σκληρό ένα Partition Windows ΧΡ Ρro & 1 Suse
> Linux 9.0.Το πρώτο τμήμα είναι των Παραθύρων.Λόγω της γνωστής
> αξιοπιστίας τους αναγκάστηκα εκ νέου σε φορμάτ με αποτέλεσμα να χάσω το
> GRUB. Πώς μπορώ να ξαναγράψω τον MBR ώστε το booting να γίνεται όπως τον
> παλιό καλό καιρό?

 8a bootareis me ena rescue cd to systhma sou (se redhat aplws bootareis
me to prwto cd ths egkatastashs grafwntas linux rescue. Koita ta manuals
ths suse). Afou bootareis 8a kaneis ena chroot sto linux pou exeis sto
sklhro sou (se redhat aplws grafeis chroot /mnt/sysimage (opws sou lene
kai oi odhgies otan teleiwnei to rescue boto). Kai pali koita manuals gia
to suse). Telos afou ola ayta ta exeis kanei kai exoun petyxei 8a grapseis
/sbin/grub-install /dev/hda kai 8a eisai etoimh.
 Ennalaktika, an mporeis na mpoutareis to systhma sou me kapoia boot
disketa tote ws root aplws grafeis thn teleytaia entolh (to grub-install).