HTML kai Perl

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Fri May 7 13:29:21 EEST 2004

Giannis Vrentzos wrote:

> Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει για Linux. PHP debugger έχει το
> zend studio. Μπορείς να κατεβάσεις το personal απο την διεύθυνση
> http://www.zend.com/store/products/zend-studio-personal.php. Νομίζω
> πως έχει και το quanta support για php debugger αλλά δεν το έχω ψάξει.
> Επίσης ένα tail -f στο error_log του apache βοηθάει αρκετά ;)
>
> Gvre

Σύμφωνα με τους developers του Quanta (απ' ότι λένε στην έκδοση 3.2) ο
php debugger που είχαν δεν ήταν καλός και δεν δούλευε σωστά, οπότε τον
αποσύρανε και σχεδιάζουν τον νέο php debugger που θα μπει στην έκδοση
3.3 ή τουλάχιστον έτσι ευελπιστούν :) Αμήν και πότε, μου σπάνε τα νεύρα
να προσπαθώ να γράψω ένα module για το phpNuke και κάθε φορά που ξεχνάω
κάπου ένα semicolon να βλέπω μια εντελώς άχρηστη κατάλευκη σελίδα!

Νίκος Διονυσόπουλος