HTML kai Perl

Giannis Vrentzos gvre at gvre.gr
Fri May 7 10:12:34 EEST 2004

Nikos Kanellopoulos wrote:

> Ωστόσο είναι αρκετά καλό πρόγραμμα. Εμένα αυτό που μου λείπει
> περισσότερο  είναι ένας PHP debugger που να δουλεύει

Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει για Linux. PHP debugger έχει το zend
studio. Μπορείς να κατεβάσεις το personal απο την διεύθυνση
http://www.zend.com/store/products/zend-studio-personal.php. Νομίζω πως
έχει και το quanta support για php debugger αλλά δεν το έχω ψάξει.
Επίσης ένα tail -f στο error_log του apache βοηθάει αρκετά ;)

Gvre