write to ntfs ?

Papadopoulos Giannis ipapadop at delete_this_till_the_dot.inf.uth.gr
Mon May 3 01:17:08 EEST 2004

Tom Diamond wrote:
>>to thema einai oti tora bhke kai suse9.1
>>(http://www.suse.com/us/private/products/suse_linux/prof/index.html)
>>me
>>kernel 2.6 kai kapoios edo mesa eipe oti exei full suport se ntfs...xmmm
>>sto
>>site den to leei pouthena kathgorhmatika oti mporei na write...
>>

> To write anaferetai se allagh hdh yparxontos arxeioy (??). Dhmioyrgia newn
> arxeiwn h directories den yposthrizetai.
> Mporeis omws na i3eis mia matia sto http://www.jankratochvil.net/project/captive/
>
> ----
> Klein bottle for sale... inquire within.

Oson afora to captive exei kapoia mikra problhmatakia:

1) prepei na ginei unmount me to poy 3ekina h diadikasia toy shutdown
kai oxi me ola ta ypoloipa fs, giati gia kapoion xyz logw otan o phrynas
"apenergopoiei" to module, den ginetai commit twn dedomenwn

2) An anoi3oyn polla arxeia mazi, trwei pollh mnhmh.. Toyt' estin,
antigrafete se partition toy linux, allazete, antigrafete apo panw sto
ntfs, xrhsimopoiwntas consola...

PS epeidh einai wrapper twn antistoixwn dlls apo ta XP ths MS, prepei na
  ta exete kapoy proxeira gia na doylepsei to olo prama...

PS2 otan to dokimasw e3onyxtistika, 8a pw empeiries...

--
Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/