ADSL 2MB & PPPoE

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Mon Mar 29 14:54:07 EEST 2004

Φιλε Αλεξη,

> Δεν ξέρω αν είναι εφικτό και σίγουρα χρειάζονται δύο χωριστές γραμμές.

Ναι ετσι λεμε να το κανουμε.

> Από εκεί και πέρα φτάνει να μοιράσεις την κίνηση στα δύο interfaces, δεν
> ξέρω πως γίνεται αλλά δεν πρέπει να είναι δύσκολο.

Οχι δεν θελω να μοιρασω κινηση στα interface, αλλα να ξεγελασω το
συστημα να ειναι σαν ενα!

> Το θέμα είναι ότι υπάρχει μία σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δύο
> περιπτώσεις, PTSN-ISDN και ADSL. Στην πρώτη ο λόγος που η ταχύτητα
> περιοριζόταν στα 33600 για παράδειγμα ήταν ότι η τεχνολογία των modem
> δεν επέτρεπε παραπάνω.

Χμμ συμφωνω και αναλυω παρακατω.

> Τα modem ADSL όμως δεν τερματίζουν στα 1024, αλλά στα 8192. To
> Alcatel USB Speedtouch που μου χάρισε ο παροχέας μου το έχω συνδέσει σε
> 128, 512 και 6112 χωρίς κανένα πρόβλημα.
>
> Υπάρχει βέβαια και το θέμα της ποιότητας της γραμμής, αλλά και εκ
> εί υπάρχουν
> μόνο δύο standard, για 2Mbps και 6Mbps.

Συμφωνοι για τα στανταρ, αλλα εχουμε και τα εξης!
Ο ΟΤΕ δεν αφηνει να περνα τιποτα πανω απο 1024 πρωτον διοτι τα καλωδια
ειναι αστα να πανε και δευτερον δεν εχει σε ολη την χωρα τα καλυτερα
DSLAM (πχ. εδω στο Αγρινιο ειναι ολα της Intracom ενω στο Γαλατσι
εχουν βαλει Cisco).
Οποτε αν και το στανταρ λεει 8192 και ναι οι ταχυτητες 2Μ & 6Μ παιζουν
σαν στανταρ, δεν υπαρχει περιπτωση να παιξει τετοια ταχυτητα στην πολη μου
(Μα γιατι νομιζετε λεμε για 2 γραμμες?)
 Επειτα δεν μας λες ποιος ειναι ο παροχεας σου? Εγω ειπα Forthnet και με
τα παιδια συνεργαζομαστε για καποια ερευνα χωρις ομως να λεμε οτι θα το
πετυχουμε.

> Όπως και να έχει, ο παροχέας εάν ήθελε θα μπορούσε να πουλάει και 2048
> αλλάζοντας μόνο τις ρυθμήσεις. Από τη στιγμή που η γραμή δεν είναι στο
> όριό της (και αυτό το βλέπεις από τον αριθμό των σφαλμάτων) το μόνο που
> περιορίζει την ταχύτητα είναι ο router του παροχέα.

Το DSLAM του παροχεα (οχι router) δεν ελεγχει ταχυτητα. Μονο ο ΟΤΕ κανει
το traffic shaping. Αυτο μπορουν να στο επαληθευσουν παρα πολλοι οχι μονο
εγω. Εξαλλου η υλοποιηση στην Ελλαδα του DSL ειναι μαζεμα ολων των πελατων
σε κομβικα σημεια ΟΤΕ και κεντρικες διασυνδεσεις 34Μ μεταξυ ΟΤΕ και παροχων
για την αποδοση των συνδρομων (και παλι αυτο σας το επιβεβαιωνουν και απο
ΟΤΕ και απο Παροχεα).

> Ο παροχέας μου πουλάει 2048 αλλά δεν το περιορίζει, οπότε πληρώνω 2048
> και έχω 6112.

Εχεις την καλοσυνη να μας πεις ποιος ειναι?
Ισως να ενδιαφερει και αλλους.

Τεσπα ξαναρχομαστε στο αρχικο ερωτημα.
Πως το λενε το κολπο δυο ppp να συμπεριφερονται σαν ενα? (EQL?)
Kατι τετοιο θελω με rp-pppoe!
Πρεπει να γινεται βρε παιδια.

Ευχαριστω
Σπύρος