ADSL 2MB & PPPoE

Alexis Darrasse alexis at ortsa.com
Sun Mar 28 18:54:48 EEST 2004

Δεν ξέρω αν είναι εφικτό και σίγουρα χρειάζονται δύο χωριστές γραμμές.

Από εκεί και πέρα φτάνει να μοιράσεις την κίνηση στα δύο interfaces, δεν
ξέρω πως γίνεται αλλά δεν πρέπει να είναι δύσκολο.

Το θέμα είναι ότι υπάρχει μία σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δύο
περιπτώσεις, PTSN-ISDN και ADSL. Στην πρώτη ο λόγος που η ταχύτητα
περιοριζόταν στα 33600 για παράδειγμα ήταν ότι η τεχνολογία των modem
δεν επέτρεπε παραπάνω.

Τα modem ADSL όμως δεν τερματίζουν στα 1024, αλλά στα 8192. To
Alcatel USB Speedtouch που μου χάρισε ο παροχέας μου το έχω συνδέσει σε
128, 512 και 6112 χωρίς κανένα πρόβλημα.

Υπάρχει βέβαια και το θέμα της ποιότητας της γραμμής, αλλά και εκεί υπάρχουν
μόνο δύο standard, για 2Mbps και 6Mbps.

Όπως και να έχει, ο παροχέας εάν ήθελε θα μπορούσε να πουλάει και 2048
αλλάζοντας μόνο τις ρυθμήσεις. Από τη στιγμή που η γραμή δεν είναι στο
όριό της (και αυτό το βλέπεις από τον αριθμό των σφαλμάτων) το μόνο που
περιορίζει την ταχύτητα είναι ο router του παροχέα.

Ο παροχέας μου πουλάει 2048 αλλά δεν το περιορίζει, οπότε πληρώνω 2048
και έχω 6112.

Οπότε, κατά τη γνώμη μου, αν θές 2048 πες το στον παροχέα σου, άν
υπάρξει αρκετή ζήτηση μπορεί και να πειστεί.

Αλέξης