Κάρτα Δικτύου

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Mon Mar 1 23:12:30 EET 2004

Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos) wrote:

 > Πήρα το SWITCH 3COM 5-PORT (5*10/100) 3C16793
 > και 3 καρτούλες 3COM OFFICECONNECT 10/100(3CSSOHO100B-TX)
 >
 > και είχα πρόβλημα γιατί το linuxaki μου ΔΕΝ είδε την κάρτα.

   Πρόσφατα είχα βρει κι εγώ μια τέτοια κάρτα σ' ένα μαγαζί και μάλιστα
σε καλή τιμή για 3COM, αλλά ένας φίλος που έψαξε στο δίκτυο ανακάλυψε
πως το chipset σ' αυτές τις κάρτες είναι της ADMtek και γενικά δεν έχει
καλή υποστήριξη.

 > Με ένα γρήγορο search βρήκα τα παρακάτω:
 >
 > http://scyld.com/network_index.html
 > και
 > http://scyld.com/diag_index.html
 >
 > Δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα (δεν έχω πάει σπίτι ακόμα) αλλά θέλω να
ρωτήσω εάν πρέπει να προσέξω κάτι άλλο ή εάν υπάρχει κάτι άλλο που
πρέπει να κάνω.

 > Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

     X/

--
   Ήλιε, που ξέρεις γράμματα                                        /"\
   Για πες μου                                ASCII Ribbon Campaign \ /