OAED + doc

DJ Art djart at linux.gr
Wed Mar 3 18:02:18 EET 2004

On Wednesday 03 March 2004 14:03, Dimitris Glezos wrote:
> Ειδικά για ένα θέμα τόσο απλό όσο αυτό με τα doc/pdf, είναι *πολύ*
> εύκολο να πείσεις τον αρμόδιο και άστε τις μοιρολατρίες. Εδώ το FFII
> (το οποίο είναι ένα μάτσο νέα παιδιά) μίλησε και μιλάει με την
> Ευρώπη, εμείς δεν μπορούμε να πείσουμε τον ΟΑΕΔ να κάνει Export as
> PDF αντί ένα απλό Save? Έλεος δηλαδή. Εδώ είδα ευρωβουλευτή να
> κρατάει ένα φαξ που πήρε

Κοίτα, ο ΟΑΕΔ _δεν_ είναι Βρυξέλλες και Ευρωβουλή, εντάξει ? :-P

Υπάρχει μια τεράστια διαφορά. Στον ΟΑΕΔ δε νομίζω ότι έχουν πολιτική να
ακούνε γκρίνιες. Αντιθέτως με την Ευρωβουλή, που όταν είχατε πάει
εκείνες τις μέρες, ασχολιόντουσαν ΜΟΝΟ με το να σας ανέχονται ;)

Στην τελική, σε μερικές εκδόσεις μπροστά του Openoffice δεν θα τους
χρειαζόμαστε να το σώζουν σε .pdf για να μπορούμε να το δούμε
αξιοπρεπώς.

Άρα μήπως όλη αυτή η συσσωρευμένη ενέργεια για αλλαγές να διοχετευθεί σε
κάτι πιο χρήσιμο ? Υπάρχουν τόσα και τόσα μέρη στο Δημόσιο όπου πρέπει
να μπεί OpenSource, ας μην κολλάμε στο πώς θα κάνουνε Save As στο
Office τους.

Εξάλλου αν δεν κάνω λάθος, το M$ Office δεν έχει export σε pdf.
Καλομάθατε στο Openoffice όλοι :) Στα Windows έχει διαδικασία για να το
κάνεις pdf (και δεν ξέρω καν αν γίνεται με freeware λογισμικό αυτό το
πράγμα). Άντε και τους στέλνεις επιστολή. Τί να τους πείς ? Αγοράστε
τόσα licenses για το Adobe PDF maker και εγκαταστήστε το ? ή μήπως θα
τους στείλεις το link για το crack ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?