OAED + doc

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Wed Mar 3 14:03:30 EET 2004

Christos Ricudis wrote:

> [...] eite aytos legetai "empros na
> steiloume 500 xiliades emprhstika mail diamartyrias ston OAED" (ta
> opoia fysika 8a diabasei kapoios kahmenos ekplhktos IT manager kai 8a
> ka8etai gia kanena trilepto na anarwtietai ti soi periergoi
> kollhmenoi einai aytoi poy tou ta stelnoun prin pathsei to delete kai
> ksanagyrisei se otidhpote pio sobaro exei na kanei apo to na
> asxoleitai me to xaba tou ka8e linuxa).

Ευτυχώς, έχεις άδικο σε αυτό που λες. Οι φορείς γενικότερα *λαμβάνουν*
υπ'όψιν παρεμβολές. Φτάνει να γίνονται με το σωστό τρόπο, να ζητούν
λογικά πράγματα, να αποδεικνύουν ότι εκπροσωπούν μεγάλο ποσοστό χρηστών,
να τα δικαιολογούν με τα σωστά επιχειρήματα αναφέροντας και γιατί είναι
κακές οι Χ Υ Ζ προσεγγίσεις, και να δείχνουν πως υπάρχει βάσιμη λογική
σε μια απόφαση η οποία είναι Θ διαφορετικές μοίρες από αυτή που
παίρνεται τώρα.

Ειδικά για ένα θέμα τόσο απλό όσο αυτό με τα doc/pdf, είναι *πολύ*
εύκολο να πείσεις τον αρμόδιο και άστε τις μοιρολατρίες. Εδώ το FFII (το
οποίο είναι ένα μάτσο νέα παιδιά) μίλησε και μιλάει με την Ευρώπη, εμείς
δεν μπορούμε να πείσουμε τον ΟΑΕΔ να κάνει Export as PDF αντί ένα απλό
Save? Έλεος δηλαδή. Εδώ είδα ευρωβουλευτή να κρατάει ένα φαξ που πήρε
από ένα άγνωστο για αυτόν (συγκεκριμένα τον George Dafermos) γεμάτο
κίτρινα highlights των σημείων που τον ενδιέφεραν και να μου λέει "το
έχω ήδη αυτό που μου δίνεις και λέει πολύ σωστά πράγματα".

Υπάρχει φυσικά μια πιθανότητα να πέσεις στον τελείως ξερόλα και
control-freak που δεν αλλάζει καθόλου άποψη επειδή έτσι τον έμαθε ο
μπαμπάς του από μικρό. Ίσως επειδή δεν τον αγκάλιαζε πολύ, ή επειδή τον
αγκάλιαζε *πάρα πολύ*. Είναι μικρή η πιθανότητα όμως. Και είναι ακόμα
πιο μικρή η πιθανότητα να είναι τέτοιοι δεινόσαυροι ΚΑΙ οι συνάδελφοι του.

--
Dimitris Glezos
Jabber: subbie at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)