OAED + doc

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Wed Mar 3 10:31:00 EET 2004

Στις Τετ 03 Μαρ 2004 08:59, ο/η "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)"
έγραψε:
> O/H Mario Saturno έγραψε:

> Το αίσχος είναι ότι σε υποχρεώνουνε να έχεις το M$ Office που σημαίνει
> ότι σε υποχρεώνουν να έχεις το M$ windows που σημαίνει ότι για να είσαι
> συμβατός (και νόμιμος) να έχεις αγοράσει τα παραπάνω. Και επειδή τις
> περισσότερες φορές ακόμα και ένα word-xp διαφέρει από word-2000 σε
> υποχρεώνει κάθε δημόσια υπηρεσία να έχεις το δικός τους os και έκδοση M$
> office. Επειδή στους περισσότερους δεν είναι κατανοητό θα μπορούσαμε να
> προτείνουμε στην αρχή και στην συνέχεια να απαιτείσουμε είτε να παράγουν
> [...]

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και να προσθέσω και κάτι ακόμα : Για να μπορείς να
ανοίγεις τα *.doc _όλων_ των δημόσιων οργανισμών πρέπει να έχεις Windows XP,
MS Office 2003 και πολύ τύχη ώστε να δουλέψουν τα import filters. Για πόσα
ευρώ μιλάμε; Καμμιά πεντακοσαριά με τις πιο μετριοπαθείς εκτιμήσεις; Κοινωνία
της Πληροφορίας my ass, δηλαδή!

Αν θέλετε και υπογραφές εκτός συλλόγου για την επιστολή που θα στείλετε, count
me in.
--
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός