OAED + doc

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Mar 3 08:59:13 EET 2004

O/H Mario Saturno έγραψε:

> Pou akrivws einai to esxos? den ta anigi to openoffice?

Το αίσχος είναι ότι σε υποχρεώνουνε να έχεις το M$ Office που σημαίνει
ότι σε υποχρεώνουν να έχεις το M$ windows που σημαίνει ότι για να είσαι
συμβατός (και νόμιμος) να έχεις αγοράσει τα παραπάνω. Και επειδή τις
περισσότερες φορές ακόμα και ένα word-xp διαφέρει από word-2000 σε
υποχρεώνει κάθε δημόσια υπηρεσία να έχεις το δικός τους os και έκδοση M$
office. Επειδή στους περισσότερους δεν είναι κατανοητό θα μπορούσαμε να
προτείνουμε στην αρχή και στην συνέχεια να απαιτείσουμε είτε να παράγουν
ένα portable αρχείο (pdf - ps - dvi) ή να παράγουνε τα αρχεία σε όλες
τις δυνατές μορφές των διάφορων office εργαλείων π.χ. M$ office,
openoffice, staroffice κ.λ.π.

Μην τα προσπερνάτε αυτά είναι σημαντικά να ακούγεται η γνώμη μας.
Συμφωνώ να δράσουμε ως σύλλογος με μία επιστολή στην αρχή.
Έχει κανείς άλλη ιδέα;

Υ.Γ. το openoffice ανοίγει σχεδόν τα πάντα - είμαι πάρα πολυ
ικανοποιημένος αφού και στην δουλειά μετά από κανά δύο μήνες που τους
έπριζα έβαλα linux για desktop - αλλά δεν έχει πλήρη συμβατότητα με το
M$ office. Και γιατί να έχει αφού είναι διαφορετικά ως εργαλεία.