2.6 iowait

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Mar 2 17:04:39 EET 2004

Στις Τρι 02 Μαρ 2004 1:25 μμ, ο/η V13 έγραψε:
> Exei paratirisei kanei poly megalo CPU % se iowait stoys 2.6.x ?
> Exo kanei dokimes se scsi kai ide kai troei 95% cpu se iowait...
>
> <<V13>>

Εγώ το βλέπω να έχει πολύ καλή συμπεριφορά (όλα τα 2.6).
Συγκεκριμένα, το scsi είναι σαφώς καλύτερο, αφού θέλει πολύ λιγότερη cpu για
να δουλέψει.
Κριτήριό μου είναι να τρέχει ένα process σε cpu (όσο πιό πολύ μπορεί) την ώρα
που ένα άλλο δουλεύει σε δίσκο. π.χ rip cd audio και encode. Δουλεύουν και τα
2 σαν να είχα 2 ξεχωριστά συστήματα..