Xfree86 RMS and Licenses

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Tue Mar 2 13:28:38 EET 2004

xristo, edaxei katalaba tin gnomi sou. pistevo kai oi ypoloipoi.
den eine anagki na tin les kai na tin xanales mi prosthetodas epixirimata.
to GPL den se ypoxreonei na eise GPL (i GNU fan).
pote sou min pas sto gnu.org (sto opio amfiballo an ehis DIABASEI GRAMMH
apo HTML) tespa..

arxise tora na kais CD tou Debian GNU/Linux, kane remove ton EMACS, ton
GCC, GDB kai bale kai to MenuetOS [pou eine se Assembly] giati ade na
doume pos tha xtiseis xoris to GNU eno OS.

an eise toso magas pou ta xeris ola ta kolpa, grapse GDB, GCC dika sou
kai tote tha kaneis tin Christos-SoftWare epanastasi.

ps. Free Software ypirxe kai prin to GNU, alla oti arxise to software na
theoirte proion [klisto] kai pros polisi tote o RMS kai KAPOIOI ALLOI
kanane to GNU.

signomi an se tsatisa. sou eho tora ena keimeno na diabaseis na xalaroseis:
arketoi kalyptomaste me afto: http://www.gnu.org/gnu/manifesto.html
esi diabase afto na xaris:
http://www.blinkenlights.com/classiccmp/gateswhine.html
meta afto: http://www.crn.com/Components/printArticle.asp?ArticleID=43532

afou tora eine oles oi plevres efxaristimenes, nomizo pos den ehi noima
na milame gia ton Xfree86 ton RMS kai ta licenses. exallou i Xfree86 Dev
team ton telefteo den edose kai tpt neo..