laptop +os =>nomika-zitimata

Dimitris Korbetis korb at uth.gr
Wed Jun 30 00:05:24 EEST 2004

Ta windows και το Mac OS X συνοδέυονται απο άδειες χρήσης που θα πρέπει να τις
αποδεχτείς για να χρησιμοποιήσεις το λογισμικό. Αν δεν την αποδεχτείς μπορείς
"θεωρητικά" να ζητήσεις πίσω τα χρήματα που πλήρωσες για το λογισμικό απο αυτόν
που αγόρασες τον υπολογιστή.

Στην πράξη βέβαια δεν γίνεται ποτέ εκτός αν πάρεις συναρμολογημένο υπολογιστή ή
laptop (πχ απο το πλαίσιο ή το multirama). Αξίζει πάντως να ρωτήσεις τον πωλητή
για την περίπτωση που δεν αποδεχτείς την άδεια ποιος και πώς θα σου επιστρέψει
τα χρήματα του λειτουργικού. :-)

Και αν σε ενοχλεί που πληρώνεις ~100 ευρώ για λειτουργικό που δεν χρησιμοποιείς,
μάθε οτι πληρώνεις και επιπλέον 6% αμοιβή πνευματικών δημιουργών  (νόμος 3049/2002)