laptop +os =>nomika-zitimata

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Tue Jun 29 13:08:28 EEST 2004

When the date was Tuesday 29 June 2004 12:01, Alaios wrote:

> Mporei na ginei kati? Einai dynaton na se ypoxreonoun gia to
> leitoyrgiko...de sou dinoun enallaktikes epiloges... Ayto den tha mporouse
> na theorithei monopolio?

Δεν νομίζω ότι μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα: τα φορητά πωλούνται ως
ένα προϊόν και όχι ως κάτι αρθρωτό. Με το ίδιο σκεπτικό που κάποιος δεν θέλει
Windows XP στο laptop του, κάποιος άλλος δεν θέλει π.χ. HD Maxtor και πάει
λέγοντας. Γι αυτό και δεν σου δίνουν τη δυνατότητα να αλλάξεις τίποτα και
ξεμπερδεύουν.

Από την άλλη, το Πλαίσιο, AFAIK, σου δίνει τη δυνατότητα να στήσεις εσύ το
φορητό και να επιλέξεις μεταξύ κάποιων components. Αν μιλάμε γι αυτή τη
περίπτωση αλλάζει το θέμα, εκεί πρέπει να μπορείς να διαλέξεις αν θα έχει
λειτουργικό ή όχι!

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.