Linux (ex Windows) User

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Mon Jun 28 19:36:40 EEST 2004

> Σας είδα να μιλάτε για κάτι 15χρονα που θέλουν να γίνουν crackers για να
> είναι όμορφοι cool, elite κτλ κτλ... Όπως και να ακούγεται και εγώ έτσι
> ήμουν. Εξυπακούεται ότι δεν είμαι cracker αλλά τα 14χρονα αυτά τα
> αδικάτε παράφορα. Υπάρχουν δυο κατηγορίες: αυτοί που θα πιαστούν από το
> αντικείμενο και θα αλλάξουν ορίζοντες και αυτοί που θα δουνε ότι δε
> γίνονται crackers και θα τα παρατήσουν.  Η πρώτη κατηγορία όμως έχει
> τεράστιες προοπτικές γι' αυτό ας μην μηδενίζουμε έτσι τα πράγματα.

Ωπ εδω ειμαστε!
Μπραβο ειπες τις μαγικες κουβεντες.
ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ!
Ταξεις κυριοι. Ναι δυστυχως/ευτυχως το θεμα μαλλον ειναι ταξικο.
Υπαρχουν οι ετσι και οι γιουβετσι. Καποιοι το πανε το γραμμα και αλλοι
οχι.
Τι κανεις εδω λοιπον? Αποκλειεις τους μεν απο τους δες? Θα σε πουν
φασιστα (και θα εχουν και δικιο). Η μηπως δημιουργεις ρευματα αναπτυξης
ωστε να παρασυρεις και τους λοιπους? Διοτι με το δευτερο απαιτειται οι
"μη εκτενεις γνωστες της κονσολας" να παρουν λιγα μαθηματα για να αρχισουν
να κινουνται προς τους γνωστες.

Πολυ σωστα Γιωργο, αυτο ειναι!

Φιλικα
Σπυρος