Linux (ex Windows) User

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Mon Jun 28 19:27:50 EEST 2004

> Να συμπληρώσω ότι έχω υπολογιστή από το 1984,
> ξεκινώντας με έναν Amstrad CPC 6128, τότε που δεν

Και εγω απο εκει ξεκινησα :-)
(σνιφ παλιες καλες εποχες!)

> Νομίζω, πάντως , ότι όσοι διαμαρτύρονται για την
> ευκολία που υπάρχει σήμερα στο linux (και κατ'
> επέκταση σε κάθε γραφικό περιβάλλον), είναι λιγάκι
> επιδειξιομανείς. Στον 15χρονο που αναφέρεσαι, σίγουρα

Δεν υπαρχει διαμαρτυρια!
Υπαρχει δυστυχως το "Η ημαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας".
Η γνωση σε οποιονδηποτε τομεα ειναι παντα μια πυραμιδα.
Στην βαση της ειναι η "μαζα" του πλυθυσμουπου κατεχει λιγες
γνωσεις του αντικειμενου και στην κορυφη της οι λιγοι που
χαρακτηριζονται "ειδικοί". Ετσι και στο Linux...
Το θεμα ειναι οτι αν η βαση εχει πολυ καλες γνωσεις (οχι
των ειδικων αλλα κοντα σε αυτες) τοτε οι γνωσεις των ειδικων
γινονται ακομα περισσοτερες.
Τι πετυχαινουμε με αυτο? Να δημιουργησουμε ενα σωμα γνωσης που
ειναι ν^Ν ανωτερο απο αποψη γνωσεων σε αντιθεση με ενα αλλο σωμα!

> Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τον απομακρύνεις
> από το linux , αλλά κερδίζοντας όμως τον θαυμασμό του.
>
> Στο κάτω κάτω, ποιος πραγματικά καταλαβαίνει τον
> κώδικα του kernel? Είναι κάποια εκατομμύρια γραμμές.
> Μακάρι και εγώ να μπορούσα να συνεισφέρω στην εξέλιξη,
> αλλά δεν τρέφω αυταπάτες.

Οχι δεν ειναι απαραιτητο να καταλαβεις τον Kernel.
Ειναι απαραιτητο να καταλαβεις ομως οτι οταν κανεις
ενα drag'n'drop copy οτι απο πισω κρυβεται μια εντολη
cp ή κατι αναλογο. Διοτι αμα σου σκασει το γραφικο περιβαλλον
τι θα λες? Κανε drag'n'drop console? Οχι! Αυτο λεω.

> Για τον Νίκο Δήμου διαφωνώ μαζί σου. Μου αρέσει ο
> τύπος, και ο τρόπος που γράφει.

Δεν κατηγορησαμε τον τροπο και τυπο.
Κατηγορω οτι "κρυβει" μερικως καποια θεματα ωστε να
δημιουργησει πολο ελξης αναγνωσης (καμια φορα και λιγο
παραπληροφορηση), διοτι ειναι η δουλεια του. Και αν δεν
πει και λιγα ψεματακια θα τον διωξουν, ετσι δεν ειναι?
Ο βωμος του "Τυπου" δεν ειναι ανιδιοτελης πλεον (προσωπικη
αποψη ειναι αυτο)

> Σίγουρα πάντως, διακινδυνεύοντας μια πρόβλεψη, σε 2-3
> χρόνια, όσοι σήμερα πίνουν νερό στο όνομα του linux,
> θα μεταπηδήσουν σε κάποιο άλλο λειτουργικό (μάλλον
> κάποιο BSD). Μέχρι και αυτό να αποκτήσει κάποιες
> ευκολίες και να γίνει στυλ windows  με κουμπάκια και
> παραθυράκια όποτε και πάλι από την αρχή.

Παντα θα υπαρχουν οι κλασικοι παραθυραδες που δεν θα αλλαξουν
το λειτουργικο τους, το ιδιο και οι λινουξαδες.
Μονο μια μετρια μεριδα χρηστων παει οπου φυσαει ο ανεμος
και τα περιοδικα.

> Ελπίζω αυτή να είναι η αρχή μιας σοβαρής ανταλλαγής
> απόψεων και όχι ενός flame με προσωπικούς
> χαρακτηρισμούς.

Παντα!

Φιλικα
Σπυρος