Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Mon Jun 28 15:36:26 EEST 2004

Στις Δευ 28 Ιουν 2004 14:15, ο/η Kefalas Apostolos έγραψε:> Ελπίζω Λουκά να μην πάρεις προσωπικά όλα τα παραπάνω. Απλά> επειδή τελευταία ακούω αυτές τις απόψεις από πολλούς και με> ανησυχεί το γεγονός βρήκα ευκαιρία να τα πω άλλη μια φορά σε> όλους.!!!
Χαίρε, Απόστολε!
Φυσικά και δεν πήρα τίποτε προσωπικά.Αλλά αυτό που με ανησυχεί εμένα, είναι η *ανησυχία* ωρισμένων για το ότι αναπτύσσονται φιλικά προς τον μέσο χρήστη περιβάλλοντα εργασίας. Δεν με ανησυχεί απλά, με τρομάζει!
Και στο τέλος τέλος, απ' ότι βλέπω, οι περισσότεροι που είναι κατά των φιλικών ΠΕ είναι από ιδεολογία.
Δεν είπα να εκλείψει η δυνατότητα για τον προχωρημένο χρήστη/τεχνικό να τα κάνει όλα στάχτη και μπούρμπερη μέσω κονσόλας. Απλά να μην είναι αναγκαία η κονσόλα για τον μέσο χρήστη.
Φιλικά,
Λουκάς Σταμέλλος
Υ.Γ.: Από το Terminator μόνο φευγαλέα έχω δει μιά-δυό σκηνές. Δεν θυμάμαι και πολλά από την υπόθεσή του (είχε;).
Υ.Γ.2: Αυτοκίνητο δεν έχω, άρα δεν μπορώ να σου πω :-) Όσο για τον υπολογιστή, με παίρνω ένα τηλέφωνο όποτε χαλάει και μου κλείνω ραντεβού :-)