Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Mon Jun 28 14:15:26 EEST 2004

Στις Sunday 27 June 2004 15:22, ο/η Λουκάς Σταμέλλος έγραψε:
> Θα πω κάτι που το λέω συχνά: οι Η/Υ είναι ακόμα απελπιστικά
> πρωτόγονοι.Π.χ., για να ανοίξεις την τηλεόρασή σου, δεν απαιτείται να έχεις
> γνώσεις ηλεκτρονικού.

Οχι άλλα πήγαινε αγόρασε μια τηλεόραση, βάλ' τη στο σαλόνι σου, ανοιξέ την κι
άν δεις τίποτα εμένα να με χ***ς. Γιατί;;;; Γιατί η τηλεόραση θέλει
"προγραμματισμό" για να βρεί τα κανάλια!!! ΑΑΑΑΑ για δες, που πρέπει να
διαβάσεις manual (=documentation) για να δείς πως γίνεται αυτό!!!!!!

> Ούτε για να ανάψεις τον θερμοσίφωνα πρέπει να είσαι
> ηλεκτρολόγος. Αυτά είναι ώριμα εργαλεία/συσκευές, τα οποία έχουν εξελιχθεί
> στο πέρασμα των δεκαετιών και έχουν έρθει σε μια πραγματικά εύχρηστη μορφή.

Αυτά τα πράγματα δεν έχουν καμία εξέλιξη εδώ και 20 χρόνια. Το μόνο που
βελτιώνουν είναι η ποιότητα (είτε κατασκευής είτε λειτουργίας). Η λειτουργία
τους είναι μία και μόνο μια και αλίμονο αν δεν την κάνανε σωστά!!!!

> Ο υπολογιστής όμως; Ακόμα και τα MS-Windows(tm & δεν συμμαζεύεται) απαιτούν
> από τον τελικό χρήστη κάποιες γνώσεις που λίγο πολύ παρεκκλίνουν από το
> αντικείμενό του και από το πεδίο στο οποίο σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τον
> Η/Υ του. Πράγμα κατ' εμέ απαράδεκτο, που πρέπει να αλλάξει σύντομα (αν και
> θα έπρεπε να έχει ήδη αλλάξει μέσα στις τελευταίες δεκαετίες).

Και τον υπολογιστή αμα μάθεις πώς θά κάνει ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ πράγμα ΔΕΝ
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Και αυτό στο υπογράφω. Αλλά έχουμε μάθει να
τα θέλουμε όλα έτοιμα κι εμείς να μην κάνουμε τίποτα, να πατάμε ενα κουμπί
και να μπαίνουμε στον internet, να αντιγράφουμε CD, να κανουμε download κάθε
μαλακία από το internet, ο scanner να σκαννάρει μόλις τον βάζουμε στην
μπρίζα, οι φωτογραφίες να διορθώνονται μόνες τους μόλις scannaristoun και να
εκτυπώνονται αμέσως μόλις διορθωθούν.!!!!

Επειδή την εχω ξανακούσει αυτή τη συγκριση pc/tv/θερμοσίφωνας θα σου πω αυτό
που είπα και τότε. ΤΟ PC ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑΣ. Κι αν
πραγματικά το πιστευεις αυτό που λες τότε κρίμα γιατί το μυαλό σου είναι ίδιο
με της γιαγιάς μου. :(

> Ο 15χρονος είναι η εξαίρεση. Ο καημένος όμως ο 20χρονος που θέλει ένα Η/Υ
> για τις εργασίες στην σχολή του και βάζει GNU/Linux επειδή δεν θέλει ιούς,
> κολλήματα, ενημερώσεις (αν-)ασφαλείας, trojans και δεν συμμαζεύεται, τί
> φταίει; Ο φρεσκοπαντρεμένος 30άρης, οικογενειάρχης πλέον, που θέλει Η/Υ για
> home cinema, για να ταξινομεί τις φωτό του και τα βίντεο που τραβάει με την
> κάμερά του, τί φταίει; Ο επαγγελματίας που βασίζεται για το ψωμί του σε ένα
> Η/Υ και δεν έχει χρόνο να ασχολείται με γιγαντιαία/πολύτομα manuals και
> howto's, τί φταίει;

Δεν χρειάζεται να διαβάσει κανένα γιγάντιο manual της SUN και δεν έχω δεί
κανένα HOWTO μεγαλύτερο από 10 σελίδες. Το οποίο σημαίνει οτι αμα ενα Σάββατο
δεν πάει για καφέ αλλά αράξει σπιτάκι για μια ωρίστα και διαβάσει το HOWTO
στείλει κι ενα mail στην lgu θα στήσει πανεύκολα μέχρι και cluster (που λεει
ο λόγος !!!)

> Επ' ουδενί!Αυτή είναι μια επικίνδυνη νοοτροπία, που κοιτάει πίσω και βάζει
> τροχοπέδη στην ανάπτυξη του λογισμικού. Ο χρήστης πρέπει να κάνει την
> δουλειά του χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για το τί εστι πυρήνας,
> γραφικό περιβάλλον, κάρτα γραφικών κλπ δυσνόητα και ανούσια για εκείνον.

Ωραία γιατί λοιπόν κάθε φορά που έχεις πρόβλημα με το pc-ακι σου δεν καλείς
ένα τεχνικό να σου το φτιάξει???? Αλλά προτιμάς να βάλεις το χεράκι σου και
να τα κάνεις μαντάρα!!! Το αμάξάκι σου όμως κάθε 5000 km το πάς στο συνεργείο
για να σου κάνουν service κι άμα κάνει και κανα περίεργο θόρυβο δεν τολμάς να
του βάλεις χέρι. Δεν σε ακούω όμως να παραπονιέσαι?!?!?!?!?!

> Το λειτουργικό το βάζεις για να κάνεις την δουλειά σου.

Ναι για να μάθεις όμως ΠΩΣ θα κάνεις την δουλειά σου κάποιος πρέπει να σου
δείξει. Κι όπως δεν πας να πιάσεις τα 220V του θερμοσίφωνα έτσι δεν πρέπει να
εγκαθιστάς και κάθε μαλακία που κατεβάζεις από το internet

> Με γειά τους με χαρά τους!
> Με τους κατακαημένους τους σοβαρούς χρήστες, που αποτελούν και την
> πλειοψηφία, τί θα κάνουμε, εκεί είναι το θέμα. Φιλικά,
> Λουκάς Σταμέλλος

Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Όπως ο άρρωστος πάει στο γιατρό κι όχι ο
γιατρός στο άρρωστο το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να του ΥΠΟΔΕΊΞΕΙΣ την
λύση στο όποιο πρόβλημά του. Το αν ο άρρωστος θα ακολουθήσει την αγωγή που
του έδωσε ο γιατρός είναι δικό του θέμα.

Ελπίζω Λουκά να μην πάρεις προσωπικά όλα τα παραπάνω. Απλά επειδή τελευταία
ακούω αυτές τις απόψεις από πολλούς και με ανησυχεί το γεγονός βρήκα ευκαιρία
να τα πω άλλη μια φορά σε όλους.!!!

Φιλικότατα
Α.Κ.