Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Sun Jun 27 22:19:52 EEST 2004

Τελικά μάλλον πλατύασα πολύ και χάθηκε η ουσία.
Έγραψα σε αυτό το νήμα επειδή κάποιος είπε ότι στενοχωριόταν πολύ που τα περιβάλλοντα εργασίας για GNU/Linux απλοποιούνται και προσεγγίζουν τον αδαή χρήστη.
Η άποψή μου είναι ότι οποιοδήποτε λειτουργικό ευρείας χρήσεως (ή στοχεύον στην ευρεία χρήση) πρέπει να είναι προσβάσιμο από κάθε χρήστη, ακόμα κ' απ' αυτόν που δεν ξέρει εντολές και κονσόλα.
Εγώ προσωπικά και κονσόλα χρησιμοποιώ και πιό βολική την βρίσκω για πολλά πράγματα από το γραφικό περιβάλλον εργασίας. Απλά πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει η χρήση των Η/Υ να γίνει απλούστατη και ότι δεν θα πρέπει να αποδοκιμάζουμε προσπάθειες προς αυτήν την κατεύθυνση.
Δεν είναι οι χρήστες που χρειάζονται κανενός είδους εκπαίδευση ή "αλλαγή νοοτροπίας" όπως εξωφρενικά έχει διατυπωθεί. Το ΛΣ είναι που πρέπει να γίνει απλούστερο (για τον μέσο χρήστη πάντα).
Φιλικά,
ΛΝΣ