Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jun 27 12:37:06 EEST 2004

On 2004-06-27 11:51, Βασιλειου Σπυρος <svasil at wirenet.gr> wrote:
> Οσοι διαβασατε την αντιπαραθεση αποψεων και οσοι απο εσας ειστε και
> στην κοινοτητα του Linux απο παλια (εγω απο το 1994) θα πρεπει να
> προβληματιστειτε.

Κι αφού προβληματιστείτε στείλτε μου κανένα email με τις σκέψεις σας ή
έστω γράψτε στη λίστα.

> Ξαφνικα ο δεκαπενταχρονος που δεν εχει δει ποτε DOS στην ζωη του
> (διοτι και τα Μ$ περασαν απο την κονσολα καποτε) και μονο κλικ ξερει
> να κανει, θελει να βαλει Linux.

Τώρα ή σε πέντε χρόνια ακόμα θα είναι ολοφάνερες οι ελλείψεις στον τρόπο
σκέψης όλων αυτών που δεν έχουν δει ποτέ το DOS.  Η επόμενη 'γενιά'
χρηστών, η επόμενη φουρνιά αποφοίτων από τα Πανεπιστήμια, που δε θα έχει
δει ποτέ στη ζωή της command line, θα ξέρει να δουλεύει *μόνο* μέσα από
κάποιο GUI.

Αυτή η γενιά, για μένα, θα είναι λειψή νοητικά.  Δεν λέω "χαζή" γιατί
είναι βαριά κουβέντα.  Απλά θα της λείπουν βασικές, στοιχειώδεις
εμπειρίες.

> Γιατι? Για να λεει στους κολητους του οτι θα γινει hacker/cracker (ή
> μπαρμπουτιερης), για να "ξεχωρισει" και αλλα πολλα.

    του Stevens ή αν υπάρχει κοντά με ένα ντοσιέ από manuals της Sun.</p>

    Αν δεν καταλάβουν το hint δεν πειράζει, δε θα γινόντουσαν καλοί
    hackers έτσι κι αλλιώς :P</p>

- Γιώργος