journalling fsck (was: Slackware 10 Officially Released)

DJ Art djart at linux.gr
Sat Jun 26 22:42:23 EEST 2004

On Saturday 26 June 2004 13:26, Michael Iatrou wrote:
> 31. Why are ReiserFS filesystems not fscked on reboot after a crash?
>
>         Because ReiserFS provides journalling of meta-data. After a
> crash, the consistency of a filesystem is restored by replaying the
> transaction log.

Έχω την εντύπωση πως το FAQ δεν εννοεί αυτό που συζητάμε εμείς εδώ τώρα.

Το reiserfsck γενικά διαφέρει από το ext2 fsck. Όταν ένα ext2 partition
υποστεί unclean umount, θα γίνει το γνωστό εκτενές checking που θα
πάρει και αρκετή ώρα, μπορεί να χρειαστεί η παρέμβαση του root κλπ κλπ.

Το reiserfsck ούτως ή άλλως δεν κάνει το παραπάνω.

Το reiserfsck χωρίς clean umount με το reiserfsck μετά από unclean
umount είναι ακριβώς το ίδιο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?