journalling fsck (was: Slackware 10 Officially Released)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Jun 26 11:54:59 EEST 2004

On Fri, Jun 25, 2004 at 06:08:09PM +0300, DJ Art wrote:

..[snip]..

> Μία ακόμα αναγκαία αλλαγή είναι πως πλέον εκτελείται το reiserfsck κατά
> το boot για τα reiserfs partitions (παλιότερα είχε ξεφύγει και τα
> reiserfs partitions δεν περνούσαν από fsck).

  Αυτό εγώ δεν το βλέπω καν επιθυμητό, πόσο μάλλον αναγκαίο. Γενικά,
σε journalling FS, γιατί να θέλεις να τρέξεις το fsck στην εκκίνηση;
Υποτίθεται, ο όλος λόγος που τα προτιμούμε είναι ακριβώς επειδή αυτό
δε χρειάζεται, κάνει ένα replay στο journal κατά το mount και
τελειώνει η υπόθεση.

  Προσωπικά βγάζω την εκτέλεση του fsck από το fstab σε συστήματα που
τυχόν το έχουν ενεργοποιημένο, σε τέτοιες περιπτώσεις. Μάλιστα θυμάμαι
αμυδρά να μου δημιουργεί προβλήματα σε ένα ext3 που είχα μετατρέψει
από ext2 και είχα ξεχάσει το fsck να τρέχει.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."