Slackware 10 Officially Released

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 25 18:08:09 EEST 2004

On Friday 25 June 2004 16:46, Βασιλειου Σπυρος wrote:
> Slackware και τα μυαλα στα καγκελα!!!!
> (καλε το flame της αρκουδας:-)
>
> Το δοκιμασε κανενας καλος χριστιανος?
>

> Τρεχω για αναβαθμιση απο το 9.1 που εχω!

Δεν έχει αλλάξει κάτι τραγικά. Το Slackware εξακολουθεί να παρέχει τη
σταθερότητα, την ασφάλεια, την απλότητα και την αμεσότητα στο χρήστη
του. Όλες οι αλλαγές είναι οι πλήρως αναμενόμενες.

Έχουν απλώς αναβαθμιστεί τα πακέτα στις τελευταίες εκδόσεις (π.χ. KDE,
Gnome, XOrg) και έχει γίνει αρκετό polishing ώστε η διανομή να
συνεργάζεται άψογα με τους 2.6.x πυρήνες (2.6.x τρέχω εδώ και πολύ
καιρό στο Slackware). Αυτό το επιτυγχάνει με το να παρέχει τις σωστές
εκδόσεις στα packages τα οποία χρειάζεται ο 2.6 πυρήνας, καθώς και με
το να παρέχει τα πακέτα hotplug και udev για την αναγνώριση των
συσκευών.

Μία από τις πιο αξιοσημείωτες αλλαγές σε σχέση με το 9.1, αν θυμάμαι
καλά, είναι το γεγονός πως πλέον στο locales πακέτο (glibc-i18n)
συμπεριλαμβάνονται και τα UTF-8 (ενώ στις παλιότερες εκδόσεις αν
κάποιος ήθελε utf8 locales θα έπρεπε να τα κάνει generate μόνος του).

Μία ακόμα αναγκαία αλλαγή είναι πως πλέον εκτελείται το reiserfsck κατά
το boot για τα reiserfs partitions (παλιότερα είχε ξεφύγει και τα
reiserfs partitions δεν περνούσαν από fsck).

Αυτά προς το παρόν :) Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλα γιατί ακολουθώ το
-current επομένως βλέπω τις αλλαγές σταδιακά. Το καλό είναι πως ξαφνικά
μια μέρα το -current γίνεται η επόμενη έκδοση του Slackware και το
σύστημά μου αυτομάτως είναι ήδη up to date :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?