fedora c2 σε Compaq nx9010 laptop

Leonidas Tzimis tzileon at chaniahospital.gr
Tue Jun 22 23:51:19 EEST 2004

Γειά σας,

Οπως έγραψα σε προηγούμενο άρθρο στη λίστα, έχω εγκαταστήσει και χρησιμοποιώ
το fedora c2 σε ένα Compaq nx9010 laptop.
Στο ένα από τα δύο προβλήματα που έχω, έδωσα τελικά τη λύση που προτείνεται
στο  http://www.redhat.com/archives/fedora-list/2004-May/msg06343.html, άν
και δεν μου αρέσει, δηλ. διέγραψα τα αρχεία .local και .config από τον
υποκατάλογο του χρήστη. Η διαγραφή έγινε σαν root εκτός του παριβάλλοντος
kde. Τώρα μπορώ να τροποποιώ το μενού του kde χωρίς πρόβλημα.
Το δεύτερο πρόβλημα με τη διπλή προσπάθεια για να συνδεθώ με το kppp στο
internet παραμένει.
Χρησιμοποιώ το Linux από τότε που κυκλοφόρησε η έκδοση RedHat 5.2 και έχω
την άποψη (σαν ΜΗ ειδικός) οτι το Fedora Core 2 είναι η καλύτερη διανομή
μέχρι σήμερα ;)

--
Leonidas Tzimis, MPharm, PhD
Director of Pharmacy department