Powerpoint on Linux

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Mon Jun 21 20:58:47 EEST 2004

On Mon, 21 Jun 2004 16:02:37 +0300
Alexandros Papadopoulos <apapadop at cmu.edu> wrote:

> Εύγε, εύγε - το OpenOffice είναι καλό (και η μόνη σου επιλογή, νομίζω)

Αμα σου πω και τι migration είναι θα γουστάρεις πιο πολύ.....XP to
Debian...........

> It's a feature! :-P

> Εκτός από αυτοματισμούς (delayed slide transition κτλ) και κάποια ειδι
> κά fonts/bullets που έχει το M$-Office, δεν έχω δει κανένα ιδιαίτερο
> incompatibility.

Ακόμη και αυτά που περιγράφεις είναι σημαντικά να τα έχουν οι χρήστες κα
ι δυστηχώς απο ότι έχω τσεκάρει μέχρι τώρα σε πολλές παρουσιάσεις πχ καθ
ηγητών (πρόκειται για πανεπιστημιακό project) χρησιμοποιούν όλα τα παραπ
άνω.

> Δε θες να πας σε commercial λύση, αλλά υποψιάζομαι ότι το StarOffice
> έχει αυτά τα "έξτρα" που κάνουν έναν M$-conditioned χρήστη να νιώθει
> λίγο πιο άνετα.

Ναι, δεν θέλουμε εμπορική λύση.

Καμιά άλλη γνώμη;