Powerpoint on Linux

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon Jun 21 16:02:37 EEST 2004

On Monday 21 June 2004 15:26, linux at climbincrete.com wrote:
> Γεια χαρά,
>
> Ετοιμάζομαι να κάνω μια επίσημη πρόταση για ένα σοβαρό migration απο
> Windows based systems σε linux και θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει
> τεστάρει αρχεία Powerpoint σε κάποιο αντίστοιχο open source πχ
> Openoffice και γενικά πως δουλεύει - αν δουλεύει.

Εύγε, εύγε - το OpenOffice είναι καλό (και η μόνη σου επιλογή, νομίζω)

> Για παράδειγμα macros κτλ δεν παίζουν.

It's a feature! :-P

> Καμιά πρόταση,ιδέα κανείς;

Εκτός από αυτοματισμούς (delayed slide transition κτλ) και κάποια ειδικά
fonts/bullets που έχει το M$-Office, δεν έχω δει κανένα ιδιαίτερο
incompatibility.

Δε θες να πας σε commercial λύση, αλλά υποψιάζομαι ότι το StarOffice
έχει αυτά τα "έξτρα" που κάνουν έναν M$-conditioned χρήστη να νιώθει
λίγο πιο άνετα.

-Α