Be more open-minded

V13 v13 at priest.com
Sat Jun 19 20:20:58 EEST 2004

On Saturday 19 June 2004 12:13, Georgios Chatzopoulos wrote:
> [...]

a) Ftiakse to mailer soy oste na min stelnei HTML mail kai eidika me ayto ton
tropo... Gia na ta diabasei kapios prepei na'xei oreksi kai ypomoni, pragma
spanio.

b) Proteino na alakseis ton mailer soy kai na baleis kapion o opoios sto reply
den bazei ola ta headers...

c) Prospathise na grafeis ligo pio domimena me mikres paragrafoys kai kena.
Exeis 21 seires se mia paragrafo, pragma poy kanei to mail soy akomh
perisotero dysanagnosto.

> den peirazei elpizw na katalaves oti den eixa tetoia prothesi. Kai pros
> theou, efoson i voitheia einai free tote o kathenas dinei to kata dynamin.

I boithia den einai free. To oti perneis apantiseis gia kapia pragmata einai
epidi kapios ekane tin kalh praksi tis imeras. Ayto se kamia periptosi den
synepagetai pos opoiadipote boithia prepei/mporei na'nai free.

> (Simeiwsi pros Mario : na exeis free leitourgiko kai na plirwneis to
> support einai ligo lame :D ). Apla otan apofasisete na voithisete kai

Den einai katholoy lame. Opos isos na katalabaineis to support einai ayto poy
sintirei ena poly megalo arithmo atomon poy asxoloyntai me ta free (oxi mono
se timi) leitoyrgika.

> katalavaite oti o allos einai arxarios tote apla kante ta ligo pio
> katanoita sometimes kai oxi 3eres entoles :).

[.. des parakato ..]

> Kai kati allo pou parermineftike :
> I lista migrate2linux (prosopiki apopsi panta) den eipa oti apetyxe, eipa
> oti den epiase toso, epeidi nomizw o kosmos pou thelei na asxolithei
> ntrepetai na pei oti einai arxarios kai na zitisei voitheia gia arxarious,
> opote kai na lavei apantisi gia arxarious. Itan poli kali kinisi na kanete

An eisai arxarios to ksereis kai stelneis sti migrate, an den eisai h den to
ksereis h den thes na to paradexteis, h ... , h ... , h ... tote prepei na
dexteis ton tropo antimetopisis se ayti ti lista... Pantos ta sxolia einai
sxedon panta dekta apo toys perissoteroys.

> mia tetoia lista, an kai distixws den eixe tin kinisi pou perimena :).

Den pistevo pos h lista ftiaxtike gia na ikanopoihsei tin mataiodoksia
kapoioy... Ftiaxtike giati yphrxan atoma san kai esena poy den toys aresan oi
apantiseis poy epernan stin LGU, gia na yparxei diakrisi metaksy toy epipedoy
ton erotiseon kai gia merikoys alloys paromoioys logoys...

AYTO (kai oxi o kinisi ths) tin kanei na einai arketa ptyxhmenh kai na
petyxenei to skopo/stoxo tis.

> George Chatzopoulos,
<<V13>>