Be more open-minded

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Jun 19 13:56:33 EEST 2004

On 2004-06-19 02:16, Georgios Chatzopoulos <g_chatzop2002 at hotmail.com> wrote:

[snip]

 > Υπάρχει ένα πολύ καλό πρόγραμμα που λέγεται "screen".  Μ' αυτό μπορείς να
 > δημιουργήσεις μέσα στο ίδιο τερματικό πολλά εικονικά "τερματικά" και να
 > εναλλάσεις το ενεργό (αυτό που φαίνεται στο τερματικό σου) με χρήση control
 > χαρακτήρων.  Εγώ πλέον δεν ανοίγω σχεδόν ποτέ xterm χωρίς να τρέξω σχεδόν
 > αυτόματα το screen με κάτι σαν:

 > 	$ screen -a -D -RR

 > Στην αρχή θέλει να συνηθίσεις λίγο το γεγονός ότι το CTRL-A χρησιμοποιείται
 > από το screen για "command prefix" χαρακτήρας.  Όταν το μάθεις όμως, σου λύνει

Τώρα που το αναφέρεις, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί εχει αυτό για default
command-prefix.  Το C-a μου είναι φαίνεται τόσο απαραίτητο (όχι, το Home δεν
ειναι καλή αντικατάσταση γιατί βρίσκεται πολύ μακριά απο το asdf... home row
και δε δουλεύει πάντοτε σε *όλα* τα συστήματα/terminal emulators) που αν δεν
ήξερα καλύτερα 8α έλεγα οτι οι τύποι που έγραψαν το screen δεν έχουν κάτσει
ποτέ μπροστά σε *nix terminal!  Για τους μη ήδη αθεράπευτα κακομαθημένους
χρηστες :-P προτεινω κάτι σαν το εξής στο ~/.screenrc:

escape "^\^\"  #careful though, C-\C-\ gets you a SIGQUIT

και φυσικά

nethack on

:-)

[snip]