Re: Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ )

jismy jism at softhome.net
Fri Jun 18 19:22:20 EEST 2004

Ειρήνη υμίν φίλτατοι!!

Να κάνω και ένα σεξιστικό σχόλιο κι εγώ από την αντίπερα όχθη να
'ρθουμε ισοπαλία να τελειώνουμε?

<καθαρά καφρικής προέλευσης αστείο τύπου βλακ χούμορ>
Καλά τα λέτε και οι δύο (πλευρές).. το θέμα είναι ποιος *αμάει πιο
πολύ? ΕΚΕΙ μετράει ο άντρας.
</καθαρά καφρικής προέλευσης αστείο τύπου βλακ χούμορ>

Βαλσάμου Διαλεκτή

ΥΓ. Παρακαλώ μην αρχίσουμε κι άλλα σχόλια επί σχολίων, απλά είπα να του
δώσω μια να ψοφίσει να τελειώσει το ζήτημα :)