Netmod kai fax

Kefalas Apostolos akef at freemail.gr
Fri Jun 18 12:02:47 EEST 2004

Στις Thursday 17 June 2004 13:44, ο/η Βασιλειου Σπυρος έγραψε:
> Συγνωμη για να καταλαβω κατι, στελνεις fax απο το Netmod σε απλη συσκευη
> φαξ?
> Πως γινεται η μετατροπη απο το ψηφιακο Interface σε ηχο για να φτασει την
> αλλη ακρη της
> γραμμης?

Άσχετο!!!!! Τι ερώτηση είναι αυτή? Δηλαδή όσοι έχουν γραμμές ISDN μιλάνε μόνο
με μεταξύ τους??? Δεν μπορούν να μιλήσουν με αυτούς που έχουν απλές ψηφιακές
ή αναλογικές γραμμές?!?!?!?!?!

hint: Εδώ και μερικά χρόνια υπάρχουν κάτι μαλακιούλες που λέγονται
Digital-to-Analog converters όπως επίσης Analog-to-Digital Converters.

> Εχω στημενο ενα FaxServer με mgetty σε slackware και θα με ενδιαφερει πολυ,
> να κανω
> χρηση της σειριακης θυρας του Netmod μου ωστε να στελνω τα φαξ απο εκει.
> Μπορεις να με βοηθησεις? (τι πρεπει να διαβασω που δεν εχω διαβασει!)

Στα παραπάνω δεν απαντώ καθ' ότι θα επαναλάβω τον Απόλλωνα!!!!!