Netmod kai fax

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Thu Jun 17 13:44:06 EEST 2004

>  > Kefalas Apostolos wrote:
>  >
>  ώς modem το
> >
>  > Το Netmod ΔΕΝ έχει fax facility. Ως εκ τούτου, οι μόνοι τρόποι να
>  > στείλεις / λάβεις FAX είναι με T.38 (Fax over IP:
>  > http://www.openh323.org/bin/t38modem_20030308_linux_x86.tar.gz), με
>  > κάποιο faxmodem συνδεδεμένο σε μία από τις POTS θύρες του Netmod ή με
>  > κάποιο softfax όπως αυτό που "ψήνεται" στο
>  > http://www.baycom.org/~tom/ham/linux/fax.html ή, τέλος, μεκάποια κάρτα
>  > ISDN που διαθέτει Fax DSP και CAPI for Linux drivers.

> [...]

Συγνωμη για να καταλαβω κατι, στελνεις fax απο το Netmod σε απλη συσκευη
φαξ?
Πως γινεται η μετατροπη απο το ψηφιακο Interface σε ηχο για να φτασει την
αλλη ακρη της
γραμμης?

Εχω στημενο ενα FaxServer με mgetty σε slackware και θα με ενδιαφερει πολυ,
να κανω
χρηση της σειριακης θυρας του Netmod μου ωστε να στελνω τα φαξ απο εκει.
Μπορεις να με βοηθησεις? (τι πρεπει να διαβασω που δεν εχω διαβασει!)

Φιλικα
Σπυρος