Internet connection sharing

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Wed Jun 16 20:44:35 EEST 2004

> Παρακαλώ λύστε μου την απορία:
>
> Έχουμε ένα σπίτι, δύο υπολογιστές με SuSE Linux 9.0, μία τηλεφωνικ
> ή γραμμή και μια dial-up σύνδεση. Γίνεται να μοιραστούν τη σύνδεση
>  αυτή, ΧΩΡΙΣ να τους συνδέσω μεταξύ τους με κάρτα δικτύου? Δηλαδή
> να μπαίνει ο ένας με το modem του, και ταυτόχρονα με κάποιο τρόπο
> να μπορεί να μπεί και ο άλλος με το δικό του modem.
>
> Αν η σύνδεση είναι ISDN?
>
> Παρακαλώ όποιος ξέρει ας μου πει αν γίνεται, εν συντομία πως γίν
> εται, και τι να ψάξω/διαβάσω για να το κάνω πράξη.
>
> Ευχαριστώ πολύ!

Φιλε Θωδορη,

Εχοντας διαβασει και τα μυνηματα ολων των υπολοιπων και πρεπει να πω
οτι ολοι τους μαλλον εχουν ξεχασει τις παλιες εποχες με τα μοντεμ των 14.4Κ
ta slip login και αλλα πολλα, εγω σου λεω ναι γινεται να συνδεσεις 2 συστηματα
χωρις καρτες δικτυου, αλλα το κοστος ειναι η ταχυτητα, η κουραση που θα
υποστεις και οι παρα πολλες ρυθμισεις.

Το τμημα της συνδεσης μεταξυ δυο συστηματων μπορει να γινει με τα λεγομενα
null cables τοσο για σειριακες θυρες οσο και παραλληλες. Ειναι καλωδια που υπήρχαν
καπου το 1992-93 (εγω τοτε τα συναντησα) και συνεδεαν δυο συστηματα μεσω 2 σειριακων
θυρων είτε μεσω δυο παραλληλων. Ναι γινεται και στο linux με χρηση του pppd και μπορεις
να εχεις link ετσι (κατι σαν crossover ethernet) μεταξυ 2 συστηματων.
Πληροφοριες για αυτο θα βρεις σε πολλα HOW-TO για το pppd ή ακομα και στο πως στηνουμε
dial-in server (οπου αναφερει και slip εκει).

Στην συνεχεια πρεπει να διαβασεις το HOW-TO Network Administration Linux οπου αναλυονται
πολλα ζητηματα εκει.
Τελος το HOW-TO Masquarade.

Eνδεικτικα δεν σε ενθαρρυνω να το υλοποιησεις το παραπανω γιατι παιρνει πολυ χρονο
(εμενα μου πηρε 2 μηνες) και αξιζει μονο για να μαθεις καποια πραγματα, ασε που πρεπει
να εισαι καλος στο κολλητηρι για να φτιαξεις το καλωδιο.

Η λυση με τις 2 καρτες δικτυου ειναι παντα η καλυτερη.

Το bottom line ειναι οτι παντα συνδεουμε τον εναν υπολογιστη στο ιντερνετ και
μοιραζουμε απο εκει την πυλη μας στο δικτυο.

Ελπιζω να σου εδωσα ιδεες

Φιλικα
Σπυρος