Internet connection sharing

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Jun 16 10:00:30 EEST 2004

P. Christeas wrote:

>Στις Τρι 15 Ιουν 2004 5:54 μμ, ο/η Dimitris Stasinopoulos έγραψε:

>Σας παρακαλώ να μην λέτε τίποτα χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση.
>Το θέμα είναι σαφώς το ietf- RFC1149:
>http://www.ietf.org/rfc/rfc1149.txt?number=1149
>
>που επαληθεύτηκε: http://www.blug.linux.no/rfc1149/
>και http://www.notes.co.il/benbasat/5240.asp

Η λίστα δεν ήταν εξαντλητική ("...με πολλούς τρόπους, μεταξύ των
οποίων") άρα δεν νομιμοποιείται ο κ. Στασινόπουλος να μου καταλογίζει
παραλείψεις. Πλέον τούδε, η αναφορά στο CPIP νομίζω ότι είναι μακράν
εκτός θέματος, καθώς ο ενδιαφερόμενος αναφέρεται σε sharing για dialup
συνδέσεις με ταχύτητα το πολύ ISDN (128kbps raw) και ως εκ τούτου η
χρήση της CPIP τεχνολογίας στο τοπικό δίκτυο είναι τουλάχιστον overkill
για να μην πω δηλαδή overslay ή overmaim. Η χρήση του CPIP στο physical
layer τεκμηριώνεται μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες μεταξύ των οποίων
σαφώς περιλαμβάνονται τουλάχιστον α) η μεγάλη απόσταση μεταξύ των
διασυνδεόμενων κόμβων β) ανάγκες υψηλού throughput γ) επιβεβαιωμένη
ανοχή του Application Layer σε υψηλά επίπεδα latency. Θα παρακαλέσω τους
συν-φιλοξενούμενους στη λίστα στο μέλλον να δίνουν περισσότερη προσοχή
τόσο στις λεπτομέρειες των posts που απαντάνε όσο και στις ουσιαστικές
παραμέτρους των υπό συζήτηση ζητημάτων.

Με εκτίμηση,

Απόλλων Κουτλίδης.