____________ __________...

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Mon Jun 14 10:48:43 EEST 2004

On Jun 14, 2004, at 10:22 AM, Christos Ricudis wrote:

> On Fri, 11 Jun 2004 23:45:38 +0300
> Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:
>
>> CEO Interview: Glenn Henry, founder of VIA processor subsidiary
>> Centaur
>> http://linuxdevices.com/articles/AT2656883479.html
>>
>> Τέτοιον υπολογιστή θέλω την επόμενη φορά που θα αγοράσω! Φτηνό και με
>> χαμηλή κατανάλωση. Πουλιούνται πουθενά στην Ελλάδα τώρα PC με 200
>> ευρώ;
>
> Psakse gia VIA EPIA boards. (ki an prosekseis th synenteyksh tou Glenn
> Henry, einai akribws aytos pou ftiaxnei tis CPU tous). Gamata gia
> psiloembedded applications. Mikroulia, poly mikrh katanalwsh, de
> 8eloun fourfouri, integrated (VGA/Ethernet on board). To mono problhma
> tous einai oti exoun mono 1 PCI slot (2 me riser card). Epishs einai
> fthna, arxizoun apo 80-110 eurw me 533mHz CPU.

Gia opoion endiaferetai na ta agorasei online: http://www.mini-itx.com/
Stin Ellada ta fernei i Micrelec, check contact details sto
http://www.micrelec.gr/ (an kai sto site tous fainetai na exoun sxesi
mono me mixanimata timologisis)

Δημήτρης

--
An apprentice asked the Master:
- Master, does emacs have the Budha nature?