____________ __________...

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jun 14 10:22:00 EEST 2004

On Fri, 11 Jun 2004 23:45:38 +0300
Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:

> CEO Interview: Glenn Henry, founder of VIA processor subsidiary Centaur
> http://linuxdevices.com/articles/AT2656883479.html
>
> Τέτοιον υπολογιστή θέλω την επόμενη φορά που θα αγοράσω! Φτηνό και με
> χαμηλή κατανάλωση. Πουλιούνται πουθενά στην Ελλάδα τώρα PC με 200 ευρώ;

Psakse gia VIA EPIA boards. (ki an prosekseis th synenteyksh tou Glenn Henry, einai akribws aytos pou ftiaxnei tis CPU tous). Gamata gia psiloembedded applications. Mikroulia, poly mikrh katanalwsh, de 8eloun fourfouri, integrated (VGA/Ethernet on board). To mono problhma tous einai oti exoun mono 1 PCI slot (2 me riser card). Epishs einai fthna, arxizoun apo 80-110 eurw me 533mHz CPU.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE