Περί Ευρωβουλευτικών και πατεντών λογισμικού (was: Η Ψήφος σας στις Ευρωεκλογές )

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jun 13 19:39:05 EEST 2004

On 2004-06-13 11:33, "P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:
> Επίσης, αν λείψει η έρευνα από τις εταιρείες, θα συνεχίσει να υπάρχει
> από τα πανεπιστήμια (που είναι προτιμώτερο). Σκεφτείτε και στα φάρμακα
> πόσο καλύτερα θα ήταν αν την έρευνα την έκαναν πανεπιστήμια..

Όχι, για πες... πόσο καλύτερα θα ήταν;

Καλή η σκέψη δε λέω και, φυσικά, αυτό που θέλω να πω δεν είναι ότι είναι
σωστό, θεμιτό κι ελπιδοφόρο να υπάρχουν πατέντες -- το ακριβώς ανάποδο
πιστεύω.  Αλλά δεν βλέπω πως υποθετικά σενάρια μπορεί να αποδείξουν ότι
είναι καλύτερα να μην υπάρχουν.

Για να παίξω λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου: τι αποδείξεις έχουμε ότι
η έρευνα που γίνεται σε ακαδημαϊκό επίπεδο είναι ποιοτικά πιο καλή,
ηθικά πιο ανθρώπινη, συνολικά μεγαλύτερης σημασίας και πιο ουσιαστικής
απόδοσης για την βελτίωση της κατάστασης του ανθρώπινου γένους;

Δεν αρκεί να λέμε "μα υπάρχει κι άλλος τρόπος, που είναι πιο καλός".
Πρέπει να έχουμε στα χέρια μας και στοιχεία.  Συγκεκριμένα νούμερα.

Έχουμε τίποτα απ' αυτά;