Lithike: KDE font size

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Jun 6 14:46:31 EEST 2004

> Έχω τα ίδια settings σε 3 υπολογιστές που έχουν το ίδιο λειτουργικό:
> Debian testing. Στο konsole έχω FreeMono 11. Σε έναν από τους τρεις
> δείχνει πολύ μεγαλύτερο απ' ό,τι στους άλλους δύο· πρέπει να το κατεβάσω
> σε 9 για να δείχνει όσο στους άλλους.

Οθόνη                     Τύπος  Διάσταση       xdpyinfo|grep resolution
Nokia 447 Za              CRT    17"            75x75
Acer Aspire 1400 (laptop) TFT    15"            75x75
Samsung SyncMaster 152s   TFT    15"            86x84

Έχω Debian testing με kdm και στους τρεις, και με το startx παρουσιάζει
την ίδια συμπεριφορά που παρουσιάζει με το kdm. Δεν είχα πειράξει κανένα
σχετικό αρχείο του συστήματος εκτός από το XF86Config-4, στο οποίο δεν
είχα τίποτε σχετικό με DisplaySize, και το /etc/kde3/kdm/Xsession, στο
οποίο το μόνο που είχα κάνει (και στους τρεις) ήταν να προσθέσω την
παράμετρο --login στην πρώτη γραμμή (#!/bin/bash --login).

Το 86x84 είναι το μόνο σωστό. Μέτρησα την οθόνη μου και βγαίνει ακριβώς
τόσο. Η Nokia είναι σχετικά παλιά (και η κάρτα το ίδιο), οπότε
δικαιολογείται. Για το laptop (που η οθόνη του έχει ακριβώς ίδιες
διαστάσεις με τη Samsung) δεν ξέρω γιατί δεν το βρήκε μόνο του.

Έβαλα ψεύτικο DisplaySize στο XF86Config-4 της Samsung και την έκανα σαν
τις άλλες.