Απλό ΝΑΤ ή squid;

George Bourozikas gb.hellug.gr at olivesandhoney.com
Fri Jun 4 16:45:36 EEST 2004

On Friday 04 June 2004 07:03, Βασιλειου Σπυρος wrote:> > Μην ξεχνάς ότι θα χρειατείς 2 καρτες δικτύου.  π.χ.:> >> > eth0 -> connected to DSL bridge> > eth1 -> LAN interface -> hub/switch/crossover>> Γιατι 2? Εχω διαπιστωσει οτι ολοι λενε για δυο καρτες.> Εξυπηρετει σε κατι? (Στο bandwidth καθολου, ακομα και με 10αρες> καρτες)
Δεν είναι θέμα ταχύτητας
Ούτε θέμα κόστους είναι
Έ όχι και να παρεξηγηθούμε για την τοπολογία του δικτύου...
Με την δική σου τοπολογία, οι εσωτερικοί υπολογιστές είναι προσβάσιμοι από το Internet, αν και η διεύθυνση IP που τους δίνεις δεν είναι δημόσια.  Έτσι επαφίεσαι στην καλή τεχνική κατάρτιση του ISP για να σταματάει τους διάφορους "Αρειανούς" στον δικό του router.
Με την τοπολογία των 2 καρτών δικτύου, το Linuxάκι σου θα παίζει δύο ρόλους:
1) Firewall/gateway για τον εαυτό του και το υπόλοιπο εσωτερικό δίκτυο
2) προσωπικός υπολογιστής δικός σου
Φιλικά,--Γιώργος