RE: Απλό ΝΑΤ ή squid;

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Fri Jun 4 14:03:34 EEST 2004

> Μην ξεχνάς ότι θα χρειατείς 2 καρτες δικτύου.  π.χ.:
>
> eth0 -> connected to DSL bridge
> eth1 -> LAN interface -> hub/switch/crossover

Γιατι 2? Εχω διαπιστωσει οτι ολοι λενε για δυο καρτες.
Εξυπηρετει σε κατι? (Στο bandwidth καθολου, ακομα και με 10αρες καρτες)

Εχω στησει 6 συστηματα με ADSL PPPoE (Slackware ολα εννοειται) με διαφορα
modem router (JetSpeed Intracom, Thomson SpeedTouch, Unibrain κ.α.)
Σε ολα εχω μονο μια καρτα δικτυου.
Το λινουξακι στο switch, το ADSL modem/router στο switch και ολα τα
υπολοιπα PC παλι στο switch. Η δουλεια του ΡΡΡ ειναι πανω στο ethernet!

Αν πειτε να βαλω 2 καρτες για να μην παρω HUB/SWITCH τοτε παρτε 1 φτηνη
WIFI την βαζετε σε ADHOC και παλι θα εχετε ενα δικτυο για 3-4 συστηματα.

Απλα την γνωμη μου λεω, μην παρεξηγηθουμε.

Φιλικα
Σπυρος