suse 9.1 pro + it8212 controller

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Tue Jun 1 13:34:20 EEST 2004

> Πως γινεται να δω τους δύο δισκους που έχω στην καρτα ΙΤ8212 σε
> ένα ήδη εγκατεστημένο Suse 9.1 Pro. Στα Windows φαίνονται
> κανονικά. Δε χρειάζομαι Raid, απλώς να βλέπω τους δίσκους.
> Ευχαριστώ.

Υποθετω οτι εχεις καποια μητρικη (απο τις νεες) της Gigabyte ή ASUS.
Λοιπον κατ'αρχην

http://www.ite.com.tw/productInfo/Download.html#Software%20Support

Εδω θα βρεις κωδικα και binaries για τον υποτιθεμενο controller που εχεις.
Εγω επειδη εχω slackware πηρα τον κωδικα και εκανα compile, μου εφτιαξε
ενα Module. Προσθεσα στον πυρηνα υποστηριξη ide-scsi διοτι δεν καταλαβαινε
αλλιως και στην συνεχεια modprobe και τα γνωστα. Ετσι ειδα τους δισκους
σε dev/sda , dev/sdb κλπ.

Προσεχε!! Το module δεν ανεβαινει απο το rc.modules, αλλα μονο απο το
rc.local!
Επισης, πρεπει να ξεκινας το συστημα σου απο τα πρωτα βασικα καναλια οποτε
ξεχνα
το boot απο τους εξτρα controllers. Υποστηριξη RAID δεν εχει. Σε γενικες
γραμμες
λιγα πραγματα και με τα DMA επαιξε μονο με Western Digital δισκους. Με
καποιους
Seagate αρνηθηκε.

Γενικα παιδια να προτιματε Promise! Ειναι ακριβοτεροι, υποστηριζονται απο το
linux kernel και σε γενικες γραμμες ειναι και hardware, οχι software-driven!

Ελπιζω να βοηθησα.

Φιλικα
Σπυρος