Solved Oracle 8.1.7 Installation on Debian 3.1 sarge

Harry Michopoulos p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Tue Jun 1 07:06:52 EEST 2004

Λοιπόν, το αρχικό πρόβλημα ήταν το ORA-12545. Όμως το πραγματικό
πρόβλημα ήταν πως η εγκατάσταση ολοκληρωνόταν αλλά δεν γινόταν σωστά.

Οπότε καταγράφω αυτά που έχω δει να είναι απαραίτητα για την σωστή
εγκατάσταση στο σύστημά μου με Debian 3.1 sarge.
Χρησιμοποιούμε τη JSD1.1.8-v3 από www.blackdown.org
Κατεβάζουμε τα binutils στην εκδοση 2.12.90.0.1-4 που υπάρχει στο πακέτο
της Debian 3.0 woody.
Κάνουμε unset LANG
και η εγκατάσταση ξεκινάει κανονικά.
Μετά κάνουμε πάλι αναβάθμιση τα binutils στην κανονική τους έκδοση.

Τώρα όλα ΟΚ

Αυτά και ελπίζω να μην σας κούρασε το thread.