Provlima me greek nls kai smb mount!!! Linux-greek-users Digest, Vol 15, Issue 28

Chris P. - WebMaster webmaster at megatron.gr
Mon Jul 26 05:13:40 EEST 2004

-----Original Message-----
From: Nikos Charonitakis [mailto:frolix68 at yahoo.gr]
Sent: Friday, July 23, 2004 4:45 PM
To: chris at megatron.gr
Cc: chris at megatron.gr; hellug; apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Subject: Re: Re: Provlima me greek nls kai smb mount!!! Linux-greek-users
Digest, Vol 15, Issue 28

--- chris at megatron.gr έγραψε: > > > Re: Provlima me
greek nls kai smb mount!!!
as valume ta pragmata se mia seira
(milame gia fedora core 2)

* an katalava kala den vlepeis ellinika mesa apo to
gnome-terminal sto winxp partition kai den se
apasholei to katharo perivallon consolas. svsta?
an einai etsi xehase ayta poy sou egrapsa gia
consolefonts kai rythmisi tou /etc/sysconfig/i18n

* exeis eggatastisi ellinika fonts? kaly lysi einai ta
microsoft fonts

* kata tin egatastasi toy Fedora epelexes tin
ypostirixi ellinikis glossas?

> Oxi, den exo provlima me to gnome konsole, ekei moy
> ta vgazei kanonika ta ellinika(alla pia ellinika?
> mono toy linux! oxi kai toy windowsxp mount!!)
> Aloste empena me ssh apo allo pc kai ekei moy evgaze
> kinezika(toy linux ta ellinika).
> Peran aytou omos, to thema einai to eksis:
> Kano oli ayti tin diadikasia, giati
> ftiaxno(toylaxiston prospatho) enan linux backup
> server, poy mazi me ena backup script,
> se perl, kai paralila me ton cron, moy pernei kai
> apo ta 3 pc poy exo sto diktyo(2 linux kai 1 Winxp)
> backup ola ta filenames poy xreiazome,
> [...]

Lipon. Kata thn egkatastash toy Fedora2, nai , epeleksa ellinika. Tora oso
gia ta fonts, oxi, den egkatestisa ellinika fonts, pera apo ayta poy exei to
fedora2. Tha eprepe na valo Microsoft fonts?(kai an nai, ayto pos ginete?)
Pera apo ayto, simera, paratirisa kai kati allo, periergo!!!
Sto forito poy exo to Fedora2, ekei exo kai windows xp( sto hda1 ) kai
dokimasa to eksis parakato(afoy evala ipostiriksi ntfs ston kernel):
Mount -t ntfs /dev/hda1 /test1
...kai to apotelesma itan fovero!!! Molis mpeno sto /test1, vlepo ola ta
ellinika filenames sta winxp mia xara!!!!Kai apo konsola, alla kai apo
KDE!!!! Otan omos kano: smbmount (ή mount -t smbfs) //Server-xp/Data /test2
-o username=mplampla,password=mplampla ...gia na do to allo moy pc.. tote
opou ellinika, ta filenames einai athlia!!!kinezika!!!!! Entometaksi, kai oi
dyo ekdoseis winxp kai sta 2 pc einai akrivos idia(winxp gr pro,ntfs..)!!!
Tora,mporeite na moy to eksigisete ayto, giati kontevo na trelatho!!!??? Pos
ginete kati tetio?? Giati doulevi topika me ntfs kai oxi diktyaka me
smbfs??? Ti symbainei!!???
Entometaksi, an eixa provlima me ta ellinika, tote den tha eixa provlima kai
sto KDE, alla kai stin konsola?? Den exo omos tetio problima!!Alla mono otan
kano smbmount!!!Giati???(eno mount se ntfs(kai pithanon kai se vfat an eixa
win98 tha doyleve pali)tote doylevi!!??)Pos ginete ayto??? Mipos, telika
prepei na rythmiso kati sta filesystems ston kernel?? ...aaa..kai kati allo
poy thimithika...kapoia stigmi...sto compiling(nomizo sto mandrake egine
ayto!?)..moy evgaze ena minima..kapoio warning..kati elege oti den
ipostirizei..nomizo..i..den doulevi..ena super_fill_nfs ...mm...den to
thimame akrivos...lete na exei kapoia sxesi ayto??Alla kai pali sto
fedora??giati doulevi se ntfs??!!Mipos telika, gia na doulepsi, prepei ta
windows xp na einai pano se fat kai oxi se ntfs???Mipos pezei rolo kai
ayto??