OWL Intranet Engine - Hellinic Support

George Daflidis-Kotsis gdk at thus.net
Fri Jul 23 16:31:06 EEST 2004

On Fri, Jul 23, 2004 at 01:31:36PM +0300, Michalis Macheras wrote:

> "Ανεκδοτάκια", με τα οποία κάποιοι θα γελάσουν και κάποιοι άλλοι θα
> προσβληθούν καλύτερα να λείπουν από την λίστα. Μην περιμένετε πάντως να
> δέχονται όλοι τέτοιου είδους "ανέκδοτα" ή σχόλια αδιαμαρτύρητα.
>
> Εντάξει  υπάρχει ελευθερία του λόγου εδώ μέσα και αυτό είναι μια
> σημαντική κατάκτηση όλων μας, ας αποφεύγουμε όμως παρατηρήσεις
> "καυστικές", όπως τις είπες Σπυρο, για να μην ξεφεύγουμε...
>
> Υ.Γ. αντιρατσιστικά ανέκδοτα σκαρώνω στο λεπτό αλλά το αφήνω για μια
> άλλη φορά

Eleu8eria logou se auth th lista den exeis epeidh thn katakthses, exeis
epeidh sthn prosfere o listarxos.

Exeis ka8e dikaiwma na pare3hgh8eis me to "ratsistiko" anekdoto mou
kai exw ka8e dikaiwma na se grapsw ekei pou den pianei melani.

Sth lista auth briskomai sxedon apo tote pou anoi3e, dhladh POLLA xronia
twra, opote mporw na boh8hsw boh8aw, alla de 8a sou dwsw kai to logo epeidh
eipa ki ena anekdoto ap'th stigmh pou to klima ths listas, pou to gnwrizw POLY
kalutera apo esena, to shkwnei.

Eimai sigouros pws ama bre8eis sthn Omonoia perikuklwmenos apo Albanous
8a sfi3eis ta dontia kai 8a les apo mesa sou "ti kala na eixa kai 5 peripolika
mazi mou gia asfaleia", kai de mporw na katalabw kai to giati, an8rwpoi tou
8eou einai ki autoi, alla edw thn eides antiratsisths, opote kane mas
th xarh kai ta ma8hmata peri sumperiforas krata ta gia ton eauto sou, de
gnwrizeis oute emena oute GIA mena gia na bgazeis sumperasmata kai na
xarakthrizeis.