OWL Intranet Engine - Hellinic Support

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Fri Jul 23 13:10:44 EEST 2004

Στις Παρ 23 Ιουλ 2004 10:59, ο/η Thanos Kyritsis έγραψε:

> 2 παραβιάσεις του netiquette από εσένα έναντι 1 του
> ατόμου που έστειλε το ανέκδοτο. Start talking :)

Δεκτές οι παρατηρήσεις. Το μόνον που έχω να πω προς
υπεράσπισή μου είναι ότι εγώ τουλάχιστον δεν προσέβαλα επ'
ουδενί την αξιοπρέπεια κανενός ανθρώπου.

Κι έπειτα νομίζω εγώ ήμουν αυτός που αναγνώρισε ότι το θέμα
δεν είναι για συζήτηση στην λίστα. Αν και δεν είναι το μόνο
εκτός θέματος νήμα και σίγουρα όχι το μακρύτερο από τότε
που ενεγράφην.

Πάντως κρούσμα ρατσισμού δεν είχα ξαναπροσέξει.

Φιλικά,

Λουκάς