Τρεις ερωτησούλες γαι Suse 9.0 Pro.

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Thu Jul 22 14:47:16 EEST 2004

On Thursday 22 July 2004 14:27, Βασιλείου Άγγελος wrote:
> 1) Έχω τοSuse 9.0 pro. με KDE 3.1 και μία Webcam Creative την οποία
> την έχει ``δει`` το σύστημα . Υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μπορώ να
> δουλέψω την κάμερα γιτί μέχρι τώρα μόνο που υπάρχει.

+ digikam
+ gphoto2
+ konqueror (με το kamera io_slave + camera:// URL) (άστο καλύτερα)

Αλλιώς την κάνεις απλά mount σαν εξωτερικό δίσκο, και μετά κάνεις ό,τι
θες με τις φωτογραφίες. Κάτι του στυλ
# mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/camera
πρέπει να αρκεί (αν υπάρχει το directory /mnt/camera φυσικά).

> 2)Βρήκα κόπου το KDE 3.2.1 μπορώ να το εγκαταστήσω πάνω από το KDE
> 3.1 ή πρέπει να κάνω κάποιες ενέργειε πριν;

"Κανονικά" (TM) μπορείς να κατεβάσεις τα RPMs, να τα βάλεις όλα σε ένα
directory και να κάνεις ένα rpm -Uvh dir/*.rpm και να παίξει. Στη θέση
σου θα έψαχνα στο site και τις λίστες αλληλογραφίας της SuSE για
συγκεκριμένες οδηγίες.

> 3) Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να ανοίγω αρχεία με κατάληξη .tar

tar xvf mpla.tar

Για γραφικό εργαλείο, το ark.

-Α