Πρόβλημα http σύνδεσης με Debian: Solved

kranidiotis panagiotis kranidiotis at vatica.org
Thu Jul 22 16:39:03 EEST 2004

Συγνώμη σε όλους για την καθυστέρηση των απαντήσεων αλλά ο φόρτος εργασίας
των ημερών ήταν τέτοιος σε συνδυασμό με πολλά άλλα προβλήματα σύνδεσης που
πραγματικά δεν υπήρχε η παραμικρή ευκαιρία να κοιτάξω το συγκεκριμένο
πρόβλημα. όλες τις προτάσεις τις εφάρμοσα αλλά τελικά δεεν χρειάστηκε να
κάνω κάτι ιδιαίτερο. `Κάνοντας ένα traceroute στους server που είχα εδώ
και δύο χρόνια στο /etc/resolv.conf συνειδητοποίησα ότι οο ένας εξ αυτών
ενώ τοn βλέπω μετά απόο ένα σημείο έχω delay και δεν μπορώ να δώ το τέλος
της κλήσης, ο άλλος δε καταλήγει σε server της Otenet. O δικός μου
provider είναι η Panafonet.
Συμπεράσματα:
1. Εδώ και δύο χρόνια χρησιμοποιούσα τους nameserver της Otenet ανεξάρτητα
από τον provider που χρησιμοποιούσα για σύνδεση. Αυτό είναι για εμένα
σπουδαία ανακάλυψη γιατί δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνει. Λογικά έτσι πρέπει
να είναι εκτός καιι αν κάνω κάποιο λάθος. Για δοκιμή όποιος θέλει ας
δοκιμάσει τους DNS της Panafonet
213.249.17.10
213.249.17.11

Όσο για τους παλιούς (της Otenet μάλλον)
195.170.0.2 (παίζει)
195.170.2.1 (σταμάτησε να παίζει πριν από δύο εβδομάδες)

2. Με βάση τα παραπάνω μάλλον πριν από δύο εβδομάδες η Otenet
απενεργοποιήσε τον έναν DNS server και έτσι δημιουργήθηκε το πρόβλημα.

Ερώτηση: Αν τελικά γίνεται και μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί τους DNS
servers οποιουδήποτε provider ή ίσως ιδρύματος, αυτό έχει κάποιο άλλο
όφελος ή αντίθετα αρνητική επίπτωση;

Τελειώνοντας να ευχαριστήσω εκ βαθέων όσους ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο
thread και να ευχηθώ έναν δροσερό Αύγουστο σε όλους. Και πάλι συγνώμη για
ττην όποια καθυστέρηση.

Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org