Πρόβλημα http σύνδεσης με Debian

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Mon Jul 19 04:06:11 EEST 2004

On Sunday 18 July 2004 22:53, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> Εδώ και μία εβδομάδα αντιμετωπίζω το εξής εξωφρeνικό πρόβλημα.
> Προσπαθώ να συνδεθώ σε κάποια site και η προσβαση είναι αδύνατη.
> Δοκιμάζω την διεύθηνση και η απάντηση του browser ειναι ότι o
> συγκεκριμένος host δεν υπάρχει. Δίνω την ΙΡ του site ston browser και
> πάλι αν και συνδέεται μου βγάζει ότι η συγκεκριμένη σελίδα δεν
> υπάρχει στον server. Το site που δοκιμαζω έχει και FTP. Δοκιμάζω με
> την διεύθηνση τίποτα. Δοκιμάζω να κάνω ftp με την IP και συνδέομαι
> κανονικά! Αυτό δεν συμβαίνει σε ένα μόνο site αλλά και σε άλλα.
> [...]
<snip>

Αν κάτι τη μία δε δουλεύει και την άλλη δουλεύει, έχεις κατά πάσα
πιθανότητα hardware πρόβλημα (με τη γραμμή που δίνει κουκουρίκου σήμα
μάλλον). Όταν συμβαίνουν αυτά, και κάνεις ping πχ το 128.2.11.43
βλέπεις διαφορές στο latency από reply σε reply; Αν ναι, όντως ψάξε το
θέμα του hardware. Η εντολή πχ
/sbin/ifconfig | grep errors
δείχνει κανένα αξιοσημείωτο νούμερο;

Αλλιώς, απ'ότι φαίνεται ή δεν έχεις DNS, ή έχεις μπλεγμένο DNS. Κοίτα
μέσα στο /etc/resolv.conf σου να αναφέρονται ΜΟΝΟ οι name servers του
provider σου. Σιγουρέψου ποιοι είναι οι σωστοί servers, κάντους και
ping να είσαι σίγουρος ότι τους φτάνεις, και το name resolution θα
παίξει κανονικά.

Από κει και πέρα ειδικά για HTTP requests, μήπως χρησιμοποιείς κανέναν
proxy που τα έχει κακαρώσει και  σου χαλάει τα requests; Κοίτα τις
ρυθμίσεις του browser σου και σιγουρέψου ότι δεν χρησιμοποιείς τίποτα
τέτοιο. (παρόμοια συμπεριφορά έχω δει από τον privoxy όταν έχει
κομπλάρει)

-Α