Πρόβλημα http σύνδεσης με Debian

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Sun Jul 18 22:53:55 EEST 2004

Εδώ και μία εβδομάδα αντιμετωπίζω το εξής εξωφρeνικό πρόβλημα. Προσπαθώ να
συνδεθώ σε κάποια site και η προσβαση είναι αδύνατη. Δοκιμάζω την
διεύθηνση και η απάντηση του browser ειναι ότι o συγκεκριμένος host δεν
υπάρχει. Δίνω την ΙΡ του site ston browser και πάλι αν και συνδέεται μου
βγάζει ότι η συγκεκριμένη σελίδα δεν υπάρχει στον server. Το site που
δοκιμαζω έχει και FTP. Δοκιμάζω με την διεύθηνση τίποτα. Δοκιμάζω να κάνω
ftp με την IP και συνδέομαι κανονικά! Αυτό δεν συμβαίνει σε ένα μόνο site
αλλά και σε άλλα. Mάλιστα σε κάποια από αυτά άλλες φορές η σύνδεση είναι
εφικτή άλλες όχι. Όταν δεν είναι το μύνημα του browser είναι ότι ο host
δεν υπάρχει. Όλα αυτά την τελευταίες δύο εβδομάδες. Η πλάκα είναι ότι
επειδη κάνω τακτικά backup είπα στην απελπισία μου να περάσω το τελευταίο
backup μου μπας και γλιτώσω. Τίποτα! Η ίδια αντίδραση και από αυτό. Και
όχι μόνο. Backup 2 χρόνια πίσω ξαναπέρασα τα ίδια. Πήρα τηλέφωνο τον
provider μου μήπως άλλαξαν κάτι αλλά ήταν αρνητικοί. Παράλληλα από Windows
συνδέομαι κανονικά. Από ένα live cd Knoppix που δοκίμασα επίσης όλα
τέλεια. Και το παράξενο της υπόθεσης είναι ότι πριν παό δύο εβδομάδες όλα
έτρεχαν κανονικά. Επειδή οι τελευταίες εβδομάδες είναι ένα Βατερλό για τα
νεύρα μου (κολλημα σκληρού, παύση λειτουργίας DVD sto combo DVD-CDRW)
μήπως έχει κανείς υπ όψη τι μπορεί να γίνεται; Τα ανέφερα όλα αυτά για την
απειροελάχιστη πιθανότητα να οφείλονται όλα αυτά σε κάτι συγκεκριμένο και
ίσως (;) ηθελημένο;

Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους ενδιαφέρθηκαν.

Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org